2016-05-11

My first MLB game

My first MLB game // Môj prvý MLB zápas
Texas Ranges vs Chicago White Soxs

I was playing baseball for local club for over 10 years, and never had the experience of real MLB match. My bucket list was having to see good action, run down on bases, epic errors, broken bat, rain cover, homerun. I really enjoyed this evening, this game had it all.
//
Niečo cez 10 rokov som hával baseball a nikdy som nemal možnosť byť na MLB zápase na živo. Dúfal som, že sa mi pošťastí vidieť aj dobrú akciu na métach, zlomenú pálku, dážď, homerun, a možno aj epický fail. A mal som naozaj šťastie, tento zápas bolo super sledovať.


First pitch // Prvý nadhod



Homerun


There was good action on bases, even some run-down between 2nd and 3rd.
And then the rain came. // Dobrá akcia na métach, run-down počas krádeže 3rd base. A potom začalo pršať.



Whole seating cleared, it was quick storm, in an hour it was game time again.
//
Diváci sa presunuli za tribúny, ale búrka bola rýchla a do hodiny sa zase hralo.





Watch that piece of wood, wedged at infield. // Kus palice, pekne zapichnutý v infielde.


And the classic, epic error in outfield. // Nech sa prihlási komu sa to stalo na zápase.



To private blog // Na súkromný blog